Шумадијски блуз

МАЛИ ТРАКТАТ О ПРОСТИТУИСАЊУ ЕЛИТЕ

Логичка радионица — Аутор tarpe @ 08:58

Тајкуни су исправно проценили да није довољно куповати само политичаре, већ да се мора непрекидно утицати и на јавно мњење. Новцем фондација изграђена је мрежа невладиних организација и научних института, купљен је и огроман број универзитетских професора, чак и целих катедри. [...] Да парафразирам Роберта Музила – за разлику од честитих сексуалних радница које за новац продају тело, интелектуалци продају и душу и тело.

  
Небојша Катић 

Црква као брана против зла

Filozofija obrazovanja — Аутор tarpe @ 20:40

Други извор глобалистичког рата против помесних православних цркава јесте њихова укорењеност у традиционални морал и друштво. Православно хришћанство верује у апсолутне вредности као што су истина, људски живот, Бог или љубав. Такође, оно негује предање, држећи до традиционалне концепције Бога, човека и друштва. Обе ствари су камен у ципели глобалиста. Како ћете раслабити везе које постоје међу људима и произвести „индивидуу“ – усамљеног потрошача и животињски тупог радника, ако најпре не релативизујете све вредности и не покидате људима њихове корене у традицији? Православна црква је за такве циљеве баш незгодна. Она се превише опире распамећивању које се врши увођењем истополних бракова, женасвештеница и захтева да хришћанке, у складу са политичком коректношћу, не славе Бога, већ „Бога-ону“ (God-she), и не моле се Христу, већ „Иси Христи“ (Jesa Christa). Православна црква се превише опире идеји да је грех, ако га и има, само „стање ума“, а да је највећи „грех према себи“. Она се превише опире претварању породице у „партнерство“ и замену родитеља „заштитницима дечијих права“. Она хоће да сачува заједнице – породицу, комшилук, народ и државу, не схватајући да у Империји сме да постоји само усамљени појединац-поданик, наспрам неограниченог глобалног тржишта, неограничене владавине капитала и неограничене културе заборава. Зато националне православне цркве морају нестати. Оне морају бити замењене, најпре „универзалном православном црквом“, а онда, после свих „реформи“ и свих „екуменских дијалога“, „универзалном хришћанском црквом“. Ова стратегија, ова политика, сада је сасвим јасна и сасвим лепо се види и у начину на који се овдашњи пројектовани медији односе према Српској православној цркви.
 
Слободан Антонић, Вишијевска Србија, стр. 368-369 
 
 

Powered by blog.rs